onsdag 21 september 2011

Soccer night

Skriver ett kort inlägg nu, för det är sent hos mig.. men tidig morgon för Sverige. Idag blev det som sagt en lugn dag. När barnen hade åkt till skolan åt jag frukost, såg på TV, gjorde lite småsysslor och såg sedan på en film. Det var någon jag lånat på biblioteket, men den var inte särskilt bra så jag såg aldrig klart den. Till lunch blev det rester.. därefter pratade jag med mamma och pappa på skype. Gick sedan en promenad med Denisse och vi fick en trevlig pratstund tillsammans. Efter det åkte jag till biblioteket för att lämna tillbaka filmerna och göra ett ärende. När jag kom tillbaka var det dags att vänta på barnnen vid "busshållplatsen". Det är inte kul att köra bakom en skolbuss, för här har de inga särskilda hållplatser utan de stannar mitt på vägen och fäller ut stopp-skyltarna. Det innebär att om du är bakom en skolbuss måste du stanna varje gång den stannar och ibland kan det inträffa många gånger.

Efter middagen så drog jag mig iväg till fotbollen för att spela. Idag var jag ensam tjej, kändes lite sådär först, men blev bättre sedan. Men ärligt talat bryr jag mig inte så mycket, för det är fotboll och det är kul! Lämnade planen varm och trött när det var slut, men med ett leende på läpparna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar