söndag 4 september 2011

Gårdagens känsla finns kvar

Idag har det varit en ganska så lugn dag. Jag vaknade upp innan väckarklockan ringde och kände fortfarande lyckan från gårdagens äventyr. Åt frukost, slappade och åkte sedan till kyrkan. Det var ett bra möte och jag stannade sedan kvar för lite fika och trevligt prat i källaren. Därefter åkte jag tillbaka hem och så fick det bli lite skype.. Jag hade en del att berätta om gårdagen och det är alltid lika roligt att visa upp vad man har handlat. Jag är så nöjd med min jacka!! Därefter tog jag det mest lugnt, städade lite på mitt rum, såg på TV och kollade datorn. Tog mig sedan en kort promenad och fick sällskap av tjejen. Till middag åt vi något med pasta, kyckling, broccoli och sås blandat.. det var väldigt gott. Hjälpte sedan mamman med lite bakning. Eftersom jag gillar att baka så var det bara roligt att få hjälpa till med det. Den mexikanska tjejen kom över sedan, så vi pratade en del och därefter har det blivit lite avkoppling igen. Som sagt en ganska så slö dag, men den har varit bra.

I morgon ska familjen åka iväg över en natt så jag ska ta hand om hunden. Planen för imon är att ta tag i träningen igen, efter storm-uppehållet och sedan åka till köpcentret med Laura och Alice. Jag ska däremot inte handla något... ska försöka i alla fall. Har insett att jag måste börja spara lite pengar om jag ska kunna resa och göra lite andra saker som jag gärna vill göra här.. Hoppas på en bra dag imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar