fredag 23 september 2011

Kladdkaka och ösregn

På morgonen var det uppehåll, men sedan har det regnat hela dagen lång. Denna morgon gick smidigare. Tog det lite lugnt en stund och sedan gav jag mig ut för att springa en runda, då hade det börjat regna. Tog en ny runda idag, så det gick ändå bra.
När jag kom tillbaka så duschade jag, tvättade en maskin med tvätt och åt lunch som bestod av rester från gårdagen. Sedan kände jag för att baka, så det fick bli en kladdkaka som jag sedan sparade till en överraskning för efterrätt till familjen. När barnen kom hem tog vi det lugnt och såg på TV, de har haft en lång skolvecka och var trötta. Senare blev det pizza till middag och därefter kladdkakan, som var lyckad..

Åkte sedan en sväng till Starbucks för att träffa några vänner, det var mycket trevligt. Imorgon ska jag in till NYC igen och åker tidigt. Nackdelen är att det troligtvis ska bli regn även imorgon.. så jag hoppas på att det inte stämmer helt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar