tisdag 6 september 2011

Ingen fotboll

Så sedan jag skrev det förra inlägget har det inte hänt särskilt mycket. Jag såg på lite TV och läste. Familjen kom tillbaka och vi åt någon grekisk soppa tillsammans till middag. Den var god och värmande. Det har varit en riktig höstdag här idag, kallt väder med massor av regn. Tanken på att gå ut och spela fotboll i det rusket var sådär, men samtidigt är jag sjukt sugen på att spela nu. I alla fall så stod det på hemsidan att alla planer var stängda, men samtidigt stod det någon annanstans att planen var öppen. Men eftersom det är en liten bit att köra och det var väldigt osäkert om det ens var något, så bestämde jag mig för att det får vänta tills nästa vecka.
Imorgon är det dags för barnen att gå till skolan, jag tror de ser fram emot det mer än de vill erkänna. För ända sedan de kom hem har de varit lite förväntansfulla av sig. Vaknade idag av att den gula skolbussen körde förbi, de låter väldigt mycket de där gamla bussarna.. bara att vänja sig.
När de har hoppat på bussen ska jag se till att röra på mig, tränade inte i morse för jag väntade på fotbollen, men nu när det inte blev så ska jag ta tag i det imorgon. Har nog även en del tvätt som väntar.
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar