onsdag 24 augusti 2011

Tröttaste inlägget

Skulle göra ett snabbt inlägg, men somnade och råkade radera alltihop..
Igår var en bra dag och en bätttre måndag än förra veckan. Bytte lakan, var ute ett tag och var vid sjön en stund. Tyvärr blåste det ganska mycket där så det var ganska så kallt! Var även i mataffären med barnen och handlade lite som mamman skrivit upp på handlarlistan, tur att det inte var så många saker vi behövde... men de var ändå lugnare och lättare att se efter än jag hade tänkt, så det gick bra.

Idag blev det lite städning, vi var även ute och lekte ganska länge. Jag åkte sparkcykel för första gången på många år! Sedan blev det biblioteket och lite skjutsning till aktiviteter. Efter middagen, som estod av köpt pizza, åkte jag till parken för att träffa några andra tjejer. Det var konsert där, det är det varje tisdag kväll. Det är kanske inte bästa musiken, men trevligt att träffas och prata. Det är så många som kommer till parken på konert-kvällarna, aldrig att så många skulle sluta upp samtidigt för en sådan sak i Högsby... det var typ fullt av människor i hela parken. Blev en hel del prat. Fick en positiv överraskningnär jag kom tillbaka; jag börjar inte förrän 9 imon och med tanke på att jag var ute o sprang vid 6 i morse så ska det bli skönt, fast nu när jag lägger mig så sent gör det ju ingen skillnad. Flummigt, men jag är trött så får bli något bättre här en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar