söndag 7 augusti 2011

Lugn dag inför ny vecka

Det blev en slappdag efter semestern idag.. tog igen lite missad internet-tid, blev skype med mamma och pappa och sedan med Erika i över en timme. Det känns lite konstigt att vara så långt borta från alla och allt som händer, men det är bra att kunna prata med dem där hemma för då känns det inte så långt och man inser att man inte missar så mycket. Även om det är jobbiga stunder här, så upplever jag mycket jag aldrig skulle ha gjort annars och det är många bra studer också. För övrigt idag så tog jag en promenad, såg en film och som sagt hade en slapp dag. Laddat upp för en ny jobbvecka helt enkelt! Får se vad jag hittar på med barnen imon, det beror på vädret.. Kvällen imon ska troligtvis spenderas på Starbucks. Om jag orkar dra mig upp tidigt imon kanske det även blir lite morgonträning.. det är jobbigt först men känns bra resten av dagen... Så ska nog sova nu så jag kommer upp imon, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar