onsdag 19 oktober 2011

You have been boo-ed!

Denna dag började med att jag hörde regnet utanför fönstret och den slutar på samma sätt. En riktigt ruggig och regning höstdag. När barnen hade kommit på bussen, åkte jag till vår LCC på det extra månadsmötet för oktober. Missade det riktiga mötet då jag var i Boston. Det var ändå ganska många där och vi hade en trevlig stund. Sedan åkte jag hem och frusen av vädret bestämde jag mig för att träna lite. Ingen motivation för en springrunda, så det fick bli crosstrainern (har den i mitt rum). Därefter en varm dusch och sedan lunch, det hjälpte för värmen. Pappan jobbade hemifrån och startade en brasa i den öppna spisen, så i vardagsrummet kunde jag sitta och njuta av värmen. Det fick även bli lite skype och så passade jag på att redigera ihop en ny rubriksbild till bloggen, lite mer färska bilder.
Barnen hade läxor när de kom hem, men ingen aktivitet på kvällen, så det var lite mindre stress än vanligt.
Efter middagen kom någon och knackade på dörren, sprang iväg och lämnade en påse vid dörren. Den innehöll godis och ett meddelande. Detta är alltså att bli boo-ed, alltså buu-ad... har med spökens ljud att göra och är tydligen en grej man gör innan halloween. Barnen utmyttjade tillfället till att använda godiset i en ny påse och boo-a ett annat hus.

Jag åkte sedan till starbucks för att träffa några vänner och nu är det dags att sova igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar