torsdag 13 oktober 2011

Boston here I come

Nu har jag äntligen lyckats packa klart mina grejer inför helgens resa till Boston. Idag har jag både städat och tvättat för att vara förberedd och klar för att åka imorgon. Hann även med lite skype och en timmes extra sovande. Fick nyss veta att jag börjar en halvtimme tidigare än vanligt och att ett av barnen kanske måste stanna hemma imon... så planeringen är just nu (om detta inträffar) ganska förstörd och jag hoppas det ordnar sig så vi kan hinna med tåget. Känns som att jag har glömt packa något.. och det har jag säkert, men det som behövs nu är nog lite sovande innan morgondagen. Kommer inte ta med mig datorn, så nästa inlägg blir kanske måndag eller något sådant och då blir det en uppdatering om Boston!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar