onsdag 12 oktober 2011

Vanlig onsdag igen

Idag var det alltså skola igen för barnen och dags att komma tillbaka till morgonrutinen. Det gick bra och när de kommit på bussen tog jag mig en kort vila. Sedan kollade jag till deras rum innan jag gav mig ut på en joggingtur. I övrigt så bakade jag chokladmuffins och skypade med mamma och pappa. Barnen kom sedan hem från skolan och jag skjutsade pojkarna till aktivitet direkt, sedan var det bara jag och tjejen hemma. Först hjälpte jag henne med läxan och efter det pysslade vi lite, gjorde ett minihus till några små figurer hon har. När mamman sedan kom hem så åkte jag direkt till "small group" -alltså den lilla gruppen i kyrkan som jag är med i, tog med mina muffins och bjöd på dem där. Vi pratade bland annat igenom södagens predikan från kyrkan och så blev det lite prat om alltmöjligt med.
Imon ska jag städa, tvätta och packa så jag har allting klart inför Boston på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar