torsdag 27 oktober 2011

Fullt upp och kalasdags

Här kommer äntligen en ny uppdatering. I tisdags så hade jag en ganska så lugn dag, åkte till starbucks ett tag och träffade Alice gick en promenad och trots att jag inte gjorde särskilt mycket rann dagen iväg. På kvällen var det skjutsning till aktiviteter och efter middagen gav jag mig ut i kylan för lite fotboll. Det var kul, men kom tillbaka sent och var då trött.
På onsdagen, alltså igår, började dagen som vanligt. Lite stressigt på morgonen då en av pojkarna hade aktivitet i skolan innan den började, så fick skjutsa han tidigare. Efter det tog jag mig ett träningspass med crosstrainern och lite styrkeövningar... träningsvärk idag, så någon skillnad måste det ju ha gjort! Sedan skypade jag med farmor och farfar. Efter det åt jag rester till lunch, åkte till affären, lite mer skype och sedan kom barnen hem. Jag lagade då middag, men det mesta var förberett så det var enkelt. Fick slänga i mig maten för vid kvart i sju blev jag hämtad av en kompis från kyrkan och vi åkte till Norwalk för att ha "small group" - det är typ som cellgrupp. Så det blev lite prat, lite smått och gott att äta och även ett spel. Sista gången lyckades jag vinna!

Idag har jag städat och jag tvättar även lite. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan vika.. det är även födelsedagsdags idag igen.. så ikväll ska vi gå ut och äta middag och efter det väntar tårta. Förhoppningsvis håller det barnen lite motiverade (i alla fall pojkarna, som fyller år) för att göra lite läxor efter skolan så vi har tid för firande ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar