torsdag 6 oktober 2011

Stopp i dammsugaren

Utöver måndagar måste torsdagar vara en sån där seg dag.. Hade bestämt mig för att vila lite från träning idag, då jag tränat tre dagar i rad innan. Så det blev ingen träning, vilket har resulterat i att jag har varit kall hela dagen. Tvättade lite idag och så skulle jag ju städa lite med. Det gick bra till en början, men sedan mitt i dammsugandet så stängs den av och jag kunde inte starta den igen - panik! Sms:ade mamman och hon föreslog en massa möjliga problem men inget hjälpte, sedan helt plötsligt startade den igen, för att stänga av sig efter bara några sekunder igen.. tror den är gammal och behöver bytas ut. Men vet inte riktigt vad felet är, mamman ville inte bry sig om det ikväll så vi väntar väl med att kolla upp det till helgen! Avslutade istället städningen med sopkvast och mopp. Sedan fick jag hämta ett av barnen tidigare i skolan och dagens planerade skype blev på så sätt förstörda! Hur som helst gick det ändå bra och vi tog det ganska lugnt. Imorgon är det dags för fredag och än så länge håller jag inne med att planera, det beror på hur barnen känner sig imon. Förhoppningsvis kan alla gå till skolan som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar