måndag 4 juli 2011

Snart lämnar jag Sverige

Snart börjar ett helt nytt kapitel och det är sjukt spännande, men det är klart att jag är nervös.. det är så svårt att föreställa sig hur allt kommer bli så man kan inte riktigt tänka sig in i situationen. Men jag har ju pratat med familjen och allt känns bra, så även om det är lite läskigt känns det mest bra! Det är ju detta jag har drömt om så länge, snart är jag där.

Och är det inte alldeles fantastiskt, när väskorna var färdigpackade (den stora med övervikt) går handtaget på min nya stora väska sönder.. super kvaliten -inte!! Så nu är ompackningen till en annan väska i full gång och jag hoppas verkligen det får plats, detta gjorde mig plötsligt mycket mer nervös...

Jag har i alla fall kommit på att min totala resa imon med väntetider kommer ta ungefär ett dygn. Åker hemifrån vid 6.00 och landar i New York 4.35 svensk tid, sen ska jag få väskan och åka buss till skolan.. så är nog framme runt 6.00 nästa dag. Men det blir ju tidsskillnad, så jag får minsann sova när jag kommer fram. Får se när nästa uppdatering blir, men den blir inte från Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar