fredag 29 juli 2011

Lugn fredag och mycket mat

Idag var en ganska lugn dag. Började lite senare och passade på att ta en morgonrunda även idag, denna gång blev det ännu längre. Småregnade lite så det var ganska blött, men ändå skönt. Hur som helst med tanke på allt man stoppar i sig här så behövs springturerna mer än någonsin. Pizzan denna vecka hamnade på torsdagskvällen, sen sov ett par kompisar till ett av barnen över. Ikväll åt vi istället mat på en mexikansk restaurang, jag åt tacos. Efter det åt vi tårta som var väldigt god och den där extra biten känns i magen nu... Nu i helgen får det bli nyttigt!! Idag i alla fall så städade jag lite sedan gårdagens popcorn. Eftersom det regnade och ingen ville gå ut, blev det idag mycket TV (men mamman var hemma idag och det var hon som sa att det var okej).
På kvällen så beställde jag ett par skor från internet... ett par bruna fodrade converse och jag betalade endast 25$ alltså typ 170 kr. De ska jag använda i höst, jag älskar att fynda!!

På tal om shopping så ska min morgondag spenderas i NYC. Tar tåget in på morgonen med en norsk au pair, sen får vi väl se vad vi hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar