torsdag 30 juni 2011

Surprise!!!

Jag förstod ingenting, hade inte ens en aning.. det var bara sådana där småkommentarer som man först efteråt kunde koppla samman med händelsen.
Jag skulle alltså åka till mormor idag bestämde vi, så vi hade det trevligt med fika och fia med knuff. Sen ringde mamma och sa att jag skulle åka hem för att hon hade mat i ugnen. Jag körde då hem och tänkte "så gott det ska bli med hemgjord pizza". När jag svängde in på garageuppfarten kom en massa av mina vänner springandes mot mig och min första tanke var "men jag har ju inte parkerat bilen", så stängde av den där den stod för jag blev sliten ut ur bilen för att sedan bli uppslängd i luften ett flertal gånger. Jag fattade ingenting och hamnade nästan i chocktillstånd, det var lätt den bästa överraskning jag varit med om! På baksidan väntade mamma och pappa med grillen, så det blev ingen pizza, men grillat är ju ändå mycket bättre! Det blev en superbra och rolig kväll, måste säga att jag är helnöjd! Skulle faktiskt ha packat ikväll, men jag hade ju en bra anledning till att skjuta upp det till imorgon..

Måste även nämna att nyhem var toppen och även Öland som dessutom bjöd på klarblå himmel!
Precis hemkommen och överraskad

 Kompisar i trädgården och grillen är framme

 Mat i trägården och ballonger som hänger i tvättlinan

Det blev även lite lekar, här är finalen på ninja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar