onsdag 1 februari 2012

Som en vårdag

Idag var det riktigt varmt här, särskilt för att vara första februari.. Vi hade regn tidigt på morgonen, men sedan sol och runt 13 grader varmt. Kändes verkligen som vår, skulle vara kul om det höll i sig!
Åkte till köpcentret ett tag med Lina, den svenska au pairen. Vi gick runt i lite olika affärer - jag köpte inget idag heller, försöker i alla fall.. men nu börjar affärerna få vårkläder och när det är sånt här väder så blir man allt på shoppinghumör för vårkläder. Vi gick även in på Victoria Secret.. där en i personalen undrade om vi var intresserade av att jobba där för att de sökte nu och behövde mer personal.. hade gärna tackat ja till ett sådant erbjudande, men det är emot reglerna för visumet, så kanske inte säskilt smart...

När jag kom tillbaka så tog jag en kort promenad, vek lite tvätt som torkat och så blev det lite skype. Ikväll var jag på starbucks.. håller på att somna vid datorn så måste nog sluta skriva.. hur som helst hade jag en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar