måndag 13 februari 2012

En måndag som gick snabbt

Så idag har det varit en ganska så vanlig måndag. Började med att väcka upp tre trötta barn, frukost, fixa deras luncher (mackor) och gå ut till bussen. Efter det så bytte jag lakan i deras sängar, städade och tvättade lakanen. Tog också en tur till mataffären för att inhandla lite saker som var slut. Efter detta var klockan redan mycket och jag åt lunch. I affären köpte jag även en paket med minichoklad, så jag pysslade ihop fyra små papperspåsar och delade upp godiset däri. Sedan skrev jag lite kort på varje "paket", det får bli till barnen och föräldrarna imon då det är alla hjärtans dag. Efter det lilla pysslandet så blev det lite skype med mamma och sedan några minuter vid datorn innan barnen kom hem. Det blev lite läxor, snack och även tid för lite lek/pysslande innan de hade aktivitet som jag skjutsade till. När vi kom hem så åt vi en sen middag, det blev kyckling. Nu ska jag spela fotboll, så det blir nog ganska sent ikväll. Men jag är ändå laddad! Så nu måste jag åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar