onsdag 8 februari 2012

Trött dag med kickboxning

Idag har jag varit väldans trött, men trots det tog jag mig igenom morgonjobbandet och efter det en timmes kickboxning. Idag gick träningen där superfort och jag ville egentligen fortsätta boxa, det är sjukt kul.. När jag kom en hem blev det en kort skype med mamma innnan jag åt lunch. Sedan så såg jag på TV.. följer en ny serie som heter "Jane by Design", ganska så bra. Den går på tisdagskvällar, men jag har serien på inspelning så brukar titta på onsdagar. Efter det så hittade jag lite ishockey som gick på TV:n så jag började titta men sedan så somnade jag ett kort tag, så jag fick lite ny energi innan barnen kom hem från skolan. Jobbade sedan lite längre idag, så det blev läxhjälp och lite tjatande. Lagade middag med en av pojkarnas hjälp.. det blev spaghetti med köttbullar (färdiga) i tomatsås. Såg sedan ett intressant program på TV om siamesiska tvillingar, de var ihopväxta i huvudet och lyckades separeras efter mycket hit och dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar