fredag 17 februari 2012

Torsdagens inlägg

Hmm.. somnade visst igår, men skrev då detta innan:


Idag var det en lite mindre stressig morgon och barnen var klara i tid för bussen. Efter det plockade jag iordning och begav mig till kickboxningen.. Idag var vi inte så många där och det var ett riktigt jobbigt pass han hade satt ihop, men det var kul!! Efter det så åkte jag hem och duschade och därefter blev det en riktigt trevlig skype med Emelie. Sedan åkte dammsugaren fram och det var lite städning som gällde, innan jag åt en sen lunch och skypade med mina föräldrar.

Pojkarna kom sedan hem från skolan (tjejen hade en playdate hos en kompis), så vi gjorde matteläxa. Jag satt med dem vid bordet hela tiden för att hjälpa dem och hålla dom koncentrerade, funkade väldigt bra. Sedan åkte vi på aktivitet och de var väldigt duktiga och vi hade lite skratt från en del intern skämt. Väl hemma slutförde vi matten och resten av läxorna. Vi åt middag och sedan satte jag mig för att läsa en bok. Hade en riktigt bra dag och det var skönt att slippa tjata om läxor o allt sånt, kul att vi hade roligt och att det gick bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar