tisdag 14 februari 2012

Glad Alla Hjärtans Dag

Jaha.. då var det alla hjärtans dag. På morgonen när jag kom ner fann jag paket på bordet som mamman så fint hade placerat i högar med namn. Jag fick ett presentkort på starbucks och en Hershey Kiss - vilket är choklad (som var i form av en droppe). Blev mycket glad för detta även om jag kan erkänna att om man är van vid svensk choklad så bör man inte äta denna, smakar lite konstigt.. men det var en fin tanke och en riktigt chokladsugen dag blir den nog uppäten ändå! Barnen och föräldrarna blev också glada för det dom fick av mig, så det blev lyckat. Annars idag så har jag tvättat lite, varit på gymmet, fixat lite ärenden och skrivit med kompisar på facebook. Ikväll var det inget speciellt, satt nere med familjen och såg på TV/läste. Tänkte lägga mig tidigt, så skriver väl godnatt nu så får vi se hur bra jag lyckas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar