tisdag 31 januari 2012

Kickboxning

Fotbollen igår gick bra och lyckades få in nåt mål med så det var ju kul. Idag fick vi springa ut till bussen för att barnen aldrig blev klara, men vi hann och de kom på bussen.. inte för att det spelar jättestor roll när skolan är fem minuters körväg bort, men ändå.. Efter det la jag i en maskintvätt innan jag åkte iväg för att hämta Lina, en svensk tjej som kom hit förra veckan (träffade henne på starbucks igår). Sedan åkte vi tillsammans till ett kickboxningspass. Julia och några andra au pairer testade det förra veckan och ville att jag skulle testa.. sedan i kyrkan i söndags så pratade jag med en man som sa att han hade kickboxning och undrade om jag ville komma - det visade sig vara samma, så jag halft kände instruktören redan innan. Hur som helst så var det jobbigt, men såå kul!! Kommer nog göra det fler gånger.. gillar all boxning och alla kickar..

Sedan så blev det en tur till mataffären och att vika den rena tvätten. Ikväll hade barnen lite aktiviteter och en del läxor. Nu sitter jag och ser på lite TV innan jag ska sova.
Imon blir det nog en tur till köpcentret med Lina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar