fredag 13 januari 2012

Costa Rica here I come!!

Jaha.. då sitter jag här i soffan med lite resfeber.. snart dags för middag och efter det tar jag och Alice tåget in till New York och sedan vidare till Newark airport.. vi ska bo på ett hotell ganska nära där, i natt - för att komma i tid till flygplatsen i morgon bitti. Så snart lämnar jag huset för en vecka i regnskogen - spännande!! Jag är sjukt pepp, men även lite nervös.. hoppas inte jag glömt något och hoppas resan går bra, då kan jag va lugn igen. Så det blir ingen dator för mig på en vecka. Ska istället hålla mig till stränder vid det karibiska havet, känns snäppet bättre ändå.. Hur som helst, oavsett om vi får regn eller sol, så blir det semester och ett litet äventyr. Uppdatering kommer när jag är tillbaka och förhoppningsvis lite fina bilder med! :)
Ha en bra vecka och njut av vinterkylan medan jag är i värmen!!

Mitt hem för nästa vecka - en stuga i djungeln.
Stugans namn är Sloth - betyder sengångare, för att de klättrar mycket i träden utanför.
Spännande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar