onsdag 11 januari 2012

Ahlgrens bilar

Sitter nu i min säng och trycker i mig Ahlgrens bilar, tar man en så måste man ju ta en till..

Igår så var jag på gymmet på morgonen och sedan åkte jag för att träffa Alice. Vi köpte lite saker vi behöver för resan och sedan satt vi på starbucks ett tag och pratade och planerade. Efter det blev det att åka hem och plocka upp grejer, säga hej till mamma och pappa på skype och sedan gå ut för att möta barnen. På kvällen hade vi small group (kyrkan) och vi spelade bland annat mitt nya spel som jag fick i julklapp. Det var mycket roligt.

Idag så såg jag först lite på TV, när barnen hade åkt iväg till skolan och jag hade lagt tvätt i tvättmaskinen. Sedan började jag packa lite, roligt - men svårt. Vi ska ju bara resa med handbagage, för att spara lite tid så vi hinner med bussen i Costa Rica. Spännande!! Men tror att med lite bortplockning av några saker, verkar det just nu som att det kommer få plats. Lagade också soppa idag, som vi ska ha imorgon kväll. Vek sedan tvätten och vips så var klockan fyra och dags att gå ut för att möta barnen. Deras läxor gick smidigt. Jag bestämde mig för att stanna hemma från Starbucks och fotbollen då jag har varit iväg ganska många kvällar nu. Så jag hamnade här med min ahlgrens bilar-påse som nu börjar bli ganska tom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar