torsdag 5 januari 2012

Halvtid

Jaha, då har jag varit här i 6 månader - ett halvår och halva min tid här är gjord.
Idag så städade jag, tvättade lite av min egen tvätt, sedan tog jag en fika innan jag åkte iväg till gymmet. Där fick det bli lite träning och efter det åkte jag och gjore lite ärenden - tankade, handlade, lämnade tillbaka böcker på biblioteket och åkte till posten.. skulle skicka hem ett paket som min bror beställt.. stod först i kö för att få papper att fylla i, när det var klart hamnade jag sist i kön för att få ytterligare saker att göra och sedan sist i kön igen... gillar inte att gå till posten tar alltid minst dubbelt så lång tid mot beräknat. Så kom hem lite innan halv fyra och åt då riktigt sen lunch, och vek min tvätt innan barnen kom hem. Blev lite diskussioner med en av dem efter skolan idag.. inte jättekul, men det löste sig till slut. Skjutsade till aktivitet och sedan åt vi middag. Sitter nu och ser på filmen "Remember the Titans" på TV åt även lite svenskt godis för att "fira" ett halvår. Imon är det fredag och tror det blir en ganska lugn dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar