lördag 28 januari 2012

Filmkväll, brors födelsedag, jobb o shopping

Idag fyllde min kära lillebror år, så det blev en liten skypestund mitt i släktkalaset.. det var trevligt! Innan det tog jag mig en sovmorgon, eftersom jag kom hem sent igår. Då var jag hos Julia och vi hade en mysig filmkväll.. blev lite prat och två bra filmer. Idag efter skypandet så fick jag jobba ett tag.. det blev lite skjutsande till basketträning och lite annat. Hur som helst, när jag var klar åkte jag till köpcentret där Julia, Alice och några andra au pair vänner befann sig.. tänkte inte köpa något speciellt, förutom om jag hittade någon ny kofta (vilket jag faktiskt behöver).. Allt gick bra tills sista affären kom.., köpte två koftor (en grå och en rosa-aktig) blev även en jeansjacka och en annan tröja. Hittade ju det jag behövde i alla fall! Men nu får det nog bli ett litet shoppingstopp igen.. Bra nyhet är att förkylningen känns bättre och jag satsar på fotboll på måndag igen efter ett lite för långt träningsuppehåll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar