fredag 9 december 2011

På väg till helgkurs igen

Sitter på Mc Donalds i NYC och har precis ätit lunch. Kunde inte skriva något här innan, för de målar om i gästrummet i huset... rummet där internet är, så de var tvugna att ta bort det.

I alla fall, i onsdags kväll var det inomhus fotboll för första gången. Det var kul, men lite för mycket folk.. vi var 4 lag med 7 i varje. Så vi spelade tio minuter och sedan bytte, så vi spelade mot samma lag hela tiden för att alla skulle få spela lika mycket. Vi spelade även med sju spelare på planen, målen var mindre än vad vi normalt spelar med inomhus i Sverige. Men jag gjorde ett mål i alla fall, det var roligt, men som sagt lite för mycket folk.

Igår så åkte jag till gymmet ett tag, sedan tvättade jag en del. På kvällen blev det lite läxor med barnen, god kyckling till middag och sedan spelade jag spel med barnen. Efter det var det dags att packa lite. Jag är nämligen på väg till Long Island igen för den andra och sista helgkursen. Efter det har jag 6 credits och är klar. Tog med mig datorn, men kommer inte ha internet där.. det är mer så jag kan skriva eventuell läxa på hemvägen och få det gjort. Men nu ska vi till tunnelbanan för att ta oss till Penn station och därifrån ta tåget. Så nu blir det plugg igen!
Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar