lördag 3 december 2011

Julklappar - check!

Dagen började med en liten sovmorgon eftersom det är lördag. Därefter åt jag lite frukost och sedan blev det en stund vid skype med mormor, det var roligt.. bortsett från att mitt internet strulade lite. Sedan åkte jag för att träffa Laura och Alice. Vi åkte tillsammans till köpcentret och började vid affärerna precis bortanför.. köpte en julklapp till decembers au pair-möte, när alla ska ha med sig en julklapp. Hittade även det sista till pojkarna. Så nu är jag helt klar med min julhandel! Sedan åkte vi till köpcentret och mötte där även Julia och tre andra kompisar. Vi åt lunch tillsammans och gick till några affärer.. jag var inte riktigt på shoppinghumör och det var inget jag behövde.. så jag tittade mest. Men vi hade det trevligt. Efteråt åkte vi till starbucks och satt där i några timmar, kanske 2 eller 3, och pratade om lite alltmöjligt.. så det var kul. Alla var trötta så runt halv tio-tiden åkte alla hem - en lördagskväll!! Men ibland är det så och vi hade ändå en bra dag så jag är nöjd.

Nu har jag packat gymväskan för att åka dit innan kyrkan imorgon, just nu är jag riktigt motiverad.. vi får väl se när väckarklockan ringer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar