torsdag 10 november 2011

Resan bokad

Nu är det ytterligare en sen kväll med en trött Frida, men kände ändå att jag ville göra en snabb uppdatering.
Igår började som vilken dag som helst, när barnen kommit på bussen till skolan så stoppade jag lite tvätt i tvättmaskinen. Sedan tog jag en bok och satte mig utomhus i solen, strålande fint och varmt väder.. verkligen skillnad om man jämför med snöstormen! Efter det tog jag en kort promenad och sedan gjorde jag mig en pastasallad till lunch, den var mycket god. När lunchen var avslutad åkte jag till Starbucks för att träffa Alice och vi bokade flyget till vår resa. Så nu är det klart att vi åker till Costa Rica en vecka i januari. Vi ska bo vid det karibiska havet och typ i djungeln, så det blir ett äventyr. Tycker det ska bli häftigt att se alla tropiska djur, bortsett från ormarna och spindlarna.. dom skrämmer mig! På eftermiddagen vek jag ihop tvätten, skypade och sedan kom barnen hem. Det blev lite läxor innan vi var tvunga att åka till deras aktivitet. På kvällen spelade jag fotboll, det var kul men aningen jobbigt då vi spelade utan paus i lite mer än två timmar. Kom hem sent så jag gick och la mig efter att ha duschat.

Idag var också en smidig morgon. Det fina vädret höll i sig även idag så vi gick ut lite tidigare än bussen för att öva på att kicka (sparka) en footall. Hann sedan med att tvätta igen, ta en joggingrunda, äta, duscha och gå till affären. Ikväll har jag träffat mina vänner från kyrkan och dagen har varit väldigt bra. Men nu säger mina ögonlock ifrån och stängs hela tiden, så det är inte lönt att skriva mer för då vet jag inte vad det blir ;).
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar