lördag 26 november 2011

Black Friday

Dagen efter thanksgiving är den så kallade black friday... eftersom det är en klämdag har många ledigt från jobben och det är ingen skola. Denna dag har de rea i nästan varje affär och folk är helt galna (efter vad jag har hört). Själv så jobbade jag idag och hade därmed ingen tid till att åka och fynda, vilket på sätt och vis är bra för det är inget som jag direkt behöver, förutom julklappar till barnen.

Så jag började lite senare idag för mamman var ledig från jobbet. Passade då på att ta ett kort pass på crosstrainern och därefter en dusch innan jag började. Mamman hade sedan lite ärenden och tog med sig tjejen. Jag och pojkarna var ute, i vädret som var strålande fint, och passade lite football och baseball. Vi dammsög även lite i bilen. Sedan var det tänkt att vi alla skulle åka till SubWay för lunch, men då tjejen vägrade så stannade jag hemma med henne. Jag hade en maskin tvätt idag, men annars när de kom tillbaka så har dagen varit ganska lugn.. mamman var ju hemma mesta delarna av dagen så jag "halvt-jobbade".

På kvällen träffade jag Laura och vi gick tillsammans till mainstreet här i Ridgefield för att se när alla lampor i träden tändes, det var även en kör som sjöng men ingen som hörde.. Efter det så åkte vi hem till mig för att se filmen "Santa Claus" bra film. Nu har jag somnat två gånger sedan jag började skriva, så två timmar senare skriver jag nu godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar