lördag 26 november 2011

Julhandel

Idag träffade jag Laura och vi åkte till köpcentret och en annan affär som ligger i samma område. Det blev lite julhandling, så nu är jag nästan klar.. behöver bara något mer till pojkarna. Det var fortfarande en del rea sedan "black friday", så det hjälpte ju en del.. jag hittade även mig själv en blus och en annan topp, det var köp en och få en. Jag hittade även Annas pepparkakor, en förpackning med svenska flaggan och kungamärket.. var tvungen att köpa en paket och har redan hunnit mumsa i mig några. Köpte även after eight, men är det juletider så är det.. tur att jag köpt gymkort. Men i förra veckan fick jag paket på posten från mina kära föräldrar med en massa småpaket att öppna i december fram till jul, som en adventskalender.. har en känsla av att det finns en del smått och gott där med!

När jag kom hem så gick jag över till en familj längre ner på gatan där min värdfamilj var.. fick pizza och även lite paj. De flesta jobbade ikväll, av mina vänner, så som tur var kunde jag ju gå dit och få lite sällskap ändå. Kan även kanske lyckas lägga mig tidigare i natt om jag inte somnar igen..

Imorgon bär det av in till New York för att åka lite skridskor!

Massa paket hemifrån 

Från ljuständningen igår 

Bild från julaffären vi var i för några veckor sedan (tomten är en prydnadstomte)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar