lördag 23 april 2011

Solglasögon

Ännu en såndär varm och solig dag, man blir så glad!! Detta väder får mig att leta upp shortsen längst in i garderoben. Med bara ben får man den där sommarkänslan, fast det kanske fortfarande är vår. Förutom shortsen, så kommer ju även solglasögonen fram. Jag har insett att det är en väldigt bra kombination... Nackdelen med vintern är att benen bleknar ganska mycket, särskilt om man väljer att inte fuska och åka till ett varm ställe eller spendera sin tid i ett solarium. Jag har inte fuskat och tack vare mitt pigment är jag nu väldans blek om benen. Då kommer tanken; ska jag verkligen ha shorts? Sen går jag ut i solen och inser att så farligt va det ju inte..., tills jag tar av mig solglasögonen. Jag tycker alla borde ha solglasögon, såhär års, så alla bleka ben kan få se lite brunare ut, tills färgen faktiskt har kommit på riktigt. Nej, det är inte så att jag skäms för mina vita ben.. jag har shorts ändå, men för att skydda andras ögon från bländning rekommenderar jag solglasögon!!

1 kommentar: