söndag 10 april 2011

Sådär bra som det blir ibland

Har haft en alldeles fantastisk helg, en sån där när man gör allt och ingenting. Hunnit med två resor till Kalmar, båda för att fira vänner som fyllt 20 år.. ojoj så vuxen man måste känna sig, man går liksom från steget mellan 0 och 20 år till mellan 20 och 40 år. Hur som helst så blev det bland annat  en fem kamp i sumobrottning, läskbacksklättring, pilbåge, segway och dragkamp. Mitt lag vann men jag vet inte om dessa grenar va min starka sida, då pilbågen resulterade i pilar lite överallt och ett blåmärke på armen. I segway var jag den enda som lyckades nå minuten på banan, de flesta fick ungefär halva min tid. Men man behöver ju inte alltid vara bäst för att ha roligt, man måste också kunna skratta åt sina misslyckanden...

Lördagens sista energi förbrukades på livekällan där Indevotion spelade riktigt go musik.. Med lite halvsega steg på morgonen därefter, blev jag mer och mer taggad inför kvällens träningsmatch och just då kommer det där sms:et att den är inställd.. besvikelsen va på topp och dagen blev istället en sån där slapp dag, en sån där dag när man inser att man kanske äntligen skulle skaffa en blogg.

Trots inställd match, kan jag se tillbaka på helgen med glädje - det har varit fullt ös och ändå slappt, jag har hunnit träffa massor av mina fina vänner och allt detta gör mig så glad. Det finns helt enkelt så mycket mer positivt, så det är det jag kommer minnas!
Låt alltid det positiva vinna!

2 kommentarer:

  1. sa ju att du skulle skaffa blogg. äntligen! glöm inte uppdatera varje dag (eller i alla fall nästan) glöm inte kolla min blogg med

    SvaraRadera
  2. Jaaa! en till blogg att följa, härligt ;)
    kul att träffa dig i helgen, var toppen ju!

    SvaraRadera