torsdag 19 maj 2011

Slutprov

Början på dagen, närmare bestämt 240 minuter, spenderades i skolans aula.. jag tycker det är länge, men ändå hade jag velat ha mer tid! Fysik B alltså, nu är slutprovet gjort och resultatet kan inte påverkas. Jag tror att det överlag gick ganska bra, förutom att de uppgifter jag inte kunde alltid var de med flest poäng- men man kan ju få delpoäng. Hur som helst var detta slutprovet, alltså det avslutande provet i fysik b, men även det sista gymnasieprovet (om inte mina lärare plötsligt ändrar sig så klart). Det känns skönt att ha det gjort och nu är det inte många dagar till studenten!! Så istället för att plugga ska jag nu ta tag i min visumansökan, något som är väldigt omständigt och svårt.. jag hoppas jag kommer fylla i allt rätt så jag kan få mitt visum. Tog visumfoto i början på veckan, men är jätteosäker på om det blir godkänt då det är noga med vissa regler och fotografen verkade ha ganska dålig koll. Jaja, det märker jag väl när jag laddar upp det i ansökan. I morgon är det bara en lektion och sen är det helg, tiden går fort nu!!

2 kommentarer: