söndag 15 maj 2011

Bra men kort helg!

Ännu en sån där bra helg! I fredags var det semifinal i ishockey-VM, vilken match! Sverige spelade ut Tjeckien helt efter sitt första mål, vilket betyder FINAL!! Ikväll kommer jag sitta framför TV:n och följa grannfejden mellan Sverige och Finland, jag kan inte annat än hoppas på en repris från OS-finalen 2006, då Sverige vann guld. Jag fattar inte varför men det är ju så spännande och roligt att följa!

Fredagskvällen fortsatte med tonårs avslutning vid Gösjön. Det blev en bra kväll med lite volleyboll, kubb och korvgrillning. Vi satt på en filt på bryggan under hopptornet och såg på solnedgången. Det påminde mig om en sommar för några år sedan, när vi campade vid gösjön och poppade popcorn mitt på campingen, sedan satt vi på bryggan och käkade dem och pratade. Fantastiska minnen!! Insåg sedan att det var mitt sista tonår, i alla fall på ett år...
Efter detta åkte jag i alla fall hem till Erika där vi hade lite filmmys.

Lördagen gick jättefort och på kvällen var det klassfest med grillning. En mysig kväll med den bästa klassen! Därefter fortsatte jag till vårens sista livekällan, för en trevlig kväll med bra musik och goa vänner!

Nu sitter jag här och laddar för att ta tag i fysikplugget, slutprov i fysik b väntar på torsdag.. det är segt, men samtidigt sista provet så det är väl bara börja läsa och räkna lite!
Tack till alla som gjorde min helg bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar