måndag 23 maj 2011

Mixen av glädje och trötthet

Nu var det visst några dagar sen jag skrev här. Måste bara nämna att även denna helg var fantastiskt bra. Den innehöll bland annat Julias 18-års fest, som var mycket rolig och trevlig.

Idag var det dags för den efterlängtade fotbollsmatchen! Jag har gått och väntat och peppat hur länge som helst och det var så värt det! Efter en ganska lång bilfärd hamnade vi tillslut på rätt fotbollsplan i Gammleby. Sedan blev det en ganska kort uppvärmning innan det var dags för matchstart. Tro det eller ej, men detta var vår bästa match någonsin! I halvlek låg vi bara under med ett mål, matchen slutade sedan 4-1 till motståndarna..(om någon nu tycker detta låter dåligt, kan ni läsa mitt inlägg "nästan som att vara kär" så förstår ni anledningen till att jag spelar). Jag är så glad för vi kämpade verkligen och gjorde en jättebra match, därför är jag också sjukt trött..men det är så man ska känna sig efter en match och det är alldeles underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar