måndag 2 maj 2011

Åh nej!!

Jag gillar inte den där besvikelsen som uppstår när man verkligen har gått och längtat efter något, som sedan inte blir av.. så var det idag. Efter veckor av längtan och peppande inför seriepremiären, va jag hur laddad som helst och det kändes verkligen som att idag skulle vi vara bättre än någonsin tidigare. Men nån timme innan samling, får jag beskedet att matchen blir inställd.. eller rättare sagt att vi får dra oss ur matchen och förlora med    3-0, för att vi inte hade tillräckligt med spelare. Visst, det är inte så lätt att spela om man är sjuk, något som många hade råkat ut för.. jag hoppas verkligen de blir bättre snart. Jag ger inte alls dem skulden, men det var dagens segaste - jag var ju så pepp. Idag hade jag lovat mig själv att kämpa mer än nånsin och att vara mitt absolut bästa, lite sådär smått opepp blev det istället en träning med några få friskisar. Kändes skönt att få spela lite, trots att det inte blev som jag hade tänkt mig. Det är ju bra med fotboll...man kan sparka hur hårt som helst på den om man vill bli av med sitt opepp! Efter träningen blev det häng med Julia och Nikko - lite ishockey, hårfärgning och scones.. det va värt! Bra att Tre kronor vann nu, efter den pinsamma förlusten mot Norge, hoppas på vinst mot USA i nästa då...

Måste även nämna att jag fått hem min minidator som jag ska ha med mig till USA. Allt för att kunna hålla kontakt med folk här hemma, så peppa skype när jag är iväg :)

2 kommentarer:

  1. Peppa då :P hahah
    Var din minidata dyr? synd att ni inte spelade. kan man inte flytta matcher längre?
    hörde du att vi vann :P med 7-0 mot långemåla :D

    SvaraRadera
  2. Haha, njae inte jätte... jag vet faktiskt inte, den kanske bara är flyttad då..men tror inte det. Så himla gutt ju! :)

    SvaraRadera