tisdag 3 maj 2011

Jag ser det snöar

Förra veckan var det påsklov, men med tanke på vädret kändes det som sommarlov. Det var fantastiskt varmt och skönt. Jag kunde gå omkring i shorts och linne och njuta av vädret. Någon vecka innan detta hann jag ju också med ett dopp. Sommaren var ju här, eller det kändes så... Tills istiden återvände, trots att  vi är inne i maj så blev det iskallt och började snöa. Stora vita snöflingor var det enda som syntes utanför mitt fönster, som tur var smälte det direkt igen. Jag har inget emot snö.. på vintern, men när det är på väg att bli sommar då ska det ju bli det! Vädret luras lite och det är inte okej!

Snöig bild från Riksgränsen

1 kommentar:

  1. sv: ja det är super skönt! Hoppas det fortsätter så med att jag inte har ont i knät när jag spela match! :P

    SvaraRadera