torsdag 22 mars 2012

Shorts i mars

Nu blev det ett långt mellanrum här igen.. vi har haft en kanonvecka med sommarvärme. Idag var det runt 25 grader och sol. Att gå runt i shorts i mars känns helt fel, men det har varit riktigt skönt. Just nu är det torsdag kväll här och jag sitter nere o väntar på att föräldrarna ska komma hem, jobbar sent idag. Innan idag gick jag en promenad med Lina på en kvav och molnig/disig morgon, sedan städade jag och efter det var himlen klarblå. Jag åkte och köpte glass och sedan vidare till Lina. Så det blev glass i solen och efter det satt vi och solade ett tag - härligt!
De andra dagarna denna veckan har sett ut som vanligt vad det gäller städning och tvätt.. har tränat en del, sista inomhus fotbollen var i måndags, så har det blivit gym och kickboxning. Och så klart har jag passat på att vara utomhus och njuta av vädret de dagarna som det har varit fint.

I morgon så ska jag Lina och Filip - bara svenskar - åka till IKEA över dagen när barnen är i skolan. De har tydligen någon påskbuffé imon.. man var tvungen att förköpa biljetter på plats, men eftersom vi inte bor så nära så chansar vi på att de fortfarande har plats imon.. annars säljer de ju korv utanför billigt! :) Det ska bli roligt i alla fall!
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar