söndag 4 mars 2012

Ishockey och vänner

Då var det söndag kväll igen och den här veckan är nu över. Helgen har gått väldans fort. I fredags kväll var jag hemma och såg på ishockey, efter det blev det lite TV och sedan en skön natts sömn med sovmorgon. Begav mig sedan på lördagen till köpcentret för att träffa några kompisar. Hade tänkt köpa de där jeansen från veckan innan, men sedan blev det inte så - mindes dem annorlunda. Så jag köpte faktiskt ingenting. Planen var att äta något billigt och enkelt inne i köpcentret, men en av tjejerna ville gå till the cheesecake factory och ingen annanstans.. så då fick det bli så. Testade någon god pasta, så det var gott. Efteråt åkte vi i alla fall till Linda och vi såg på två filmer uppe i hennes rum. Vi hade en trevlig kväll med många skratt.

Idag började jag dagen med 20 minuters crosstrainer innan det var dags att duscha och bli klar för att åka till kyrkan. Var där på ett bra möte och sedan åkte jag hem för att se på hockey igen. Idag vann Rangers över Bruins, så det var en bra match! Sedan läste jag en del, tog en promenad och umgicks lite med familjen. Nu är det nog läggdags..
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar