tisdag 27 mars 2012

Kallare igen o nedräkning

Förra veckan gick jag i shorts och idag frös jag i jacka. Det var minus 5 grader på morgonen och alla fina påskliljor som kommit låg nervikta mot marken. Det har varit väldigt soligt och fint dock, bara kallt och blåsigt så inte någon solning.. Har väl inte gjort jättemycket igår och idag, måndagssysslorna igår och en tur till gymmet idag. Det var ingen fotboll denna veckan, så igår blev det en slapp kväll framför TV:n, somnade med den på. Ikväll ser jag på ishockey!

Har planerat en del grejer och kollat upp vissa saker, inför det efterlängtade besöket av familjen. Imorgon så flyger de äntligen hit och på fredag ska vi träffas igen, jag räknar verkligen ner till fredag och längtar supermycket!! Att få träffa familjen efter nästan nio månader utan dem ska bli så himla kul!! Ska visa dem runt lite i New york o sen blir det lite annat skoj! Ser fram emot fredag och att träffa min kära familj!!

En bild från i lördags med:

1 kommentar: