torsdag 24 maj 2012

Flygtider

Jag kommer hem om 54 dagar!! Nu har jag fått mina flygtider hem till Sverige.. eller till Danmark blir det väl eftersom jag flyger till Köpenhamn. Så den 16 juli (pappas födelsedag) lämnar jag detta stora land och dagen efter landar jag i Köpenhamn.. min bror ska hämta mig på flygplatsen och sen bär det av hemåt!! Det närmar sig nu, känns konstigt men ändå skönt!!  Kul att i alla fall ha fått ett datum och så nu.. men hur ska jag hinna allt jag fortfarande vill göra här?!

Denna veckan har det väl inte hänt jättemycket.. Lite ishockey kvällar, men de gick inget vidare. Fotboll i tisdags kväll.. Lite städningar och tvätt. Trevliga lunchstunder med kompisar och så en del träning. Har varit en helt okej vecka och imon är det redan fredag igen.. Har lite små planer för helgen och hoppas verkligen det kommer funka!! Plan B är köpcentret, så vi får väl se hur det blir. Ska även jobba en kväll, men vet inte vilken än. Nu ska jag titta på lite TV innan det är sovdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar