tisdag 28 augusti 2012

Lediga dagar

Skönt såhär med lediga dagar.. särskilt när det är de sista, det känns liksom som att man försöker ta mer till vara på dem då. Ska ändå bli roligt att börja komma in i lite rutiner (hoppas jag).. men visst är det fantastiskt skönt med ledig tid när man kan göra sånt man vill. Igår kom Emelie och Erika hit och vi satt och spelade lite spel. Det blev bland annat settlers, då vi även testade på att sätta de olika tillgångarna på rad, vilket visade sig bli bästa omgången..
Idag så struntade jag i det där med sovmorgon och tog mig ut på en liten springtur istället.. Det var riktigt kallt, blev ganska förvånad.. klädd i linne och shorts fick jag istället springa mig varm. Men det går ju det med! Ställde lite senare idag till med bakning, för att testa ett nytt recept! Det blev oreokakor, mycket goda, men det tog sin lilla tid att göra dom.
På eftermiddagen kom Emelie förbi en sväng och vi tog en promenad genom Högsby och passade även på att titta på några klipp från Mysteriet på Greveholm :) Kvällen spenderades med mamma och bror, lite TV o så!
Imon vankas det besök av vänner, ska bli trevligt!!
Snart läggdags nu.. så godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar