tisdag 24 april 2012

Bra söndag och tillbaka till rutinen

I lördags hade jag helt och hållet en slappdag.. I söndags åkte jag till kyrkan på morgonen, därefter träffade jag Alice på starbucks för ett tag. Efter et åkte jag hem en kort sväng innan jag blev hämtad o åkte till Norwalk, där vår "Small group" i kyrkan träffades för lite spel o pizza. Det blev en riktigt bra söndag.
Igår började skolan igen efter lovet och allt är tillbaka i den vanliga rutinen igen. Det har gått bra. Igårkväll tittade jag på lite ishockey och blev mycket glad över att Rangers vann, även om andra laget fick ett mål som inte alls borde varit mål.. Idag har jag varit hos Lina och ätit lunch, väldigt trevligt..
Nu sitter jag i soffan och laddar för lite fotboll ikväll. Det är utomhus igen nu, men jag har missat de tre första gångerna.. efter semester o så där får vi väl se hur det går. Fick precis veta att den är framflyttad en halvtimme, kändes lite segt med tanke på att det håller på så sent då. Men det ska bli kul att spela på stor plan igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar